Odwiedziło...

sobota, 24 marca 2012

2. Chłopcy poznajcie...

Spojrzałam na niego i się uśmiechnęłam. Chwilę potem byliśmy pod wielkim apartamentowcem.
- Wow, tutaj mieszkacie ?
- No. Dobra nie stój tylko wchodź. Musisz poznać chłopaków. - Weszliśmy do ogromnego mieszkania. Trójka chłopaków siedziała przed telewizorem i oglądali jakiś głupi serial czy też film. Rzucili nam zdziwione spojrzenie.
- Hej chłopcy to...
- Summer, młodsza siostra Zayn'a. - Przerwałam bratu.
- Ja jestem Louis, ale mów mi Lou - uśmiechnął się przyjaźnie. - To jest Liam a ten którego tyłek wystaje zza lodówki to Niall. - Oni wrócili do oglądania. Haz i Zayn dołączyli do nich, ja za to zajęłam się oglądaniem ich domu. Wchodziło się do przedpokoju następnie do kuchni z której po 3 stopniach przechodziło się do salonu a po lewo były schody na górę.
- Tylko ludzie z kim będzie Summer spała ? - Spytał się Niall.
- Hazza ? - Spytał się Zayn patrząc wyczekująco na loczka.
- Jasne jeśli tylko Sum nie będzie miała nic przeciwko.
- Nie ! Jasne, że nie ! Tylko pokaż mi pokój bo chciałabym zostawić rzeczy. - Wziął mnie za rękę i poprowadził do pierwszego pokoju na lewo. Gdy weszliśmy prawie zaniemówiłam. Był bardzo ładny <klik>.
- Czekaj zrobię ci miejsce w szafie. - Poprzesuwał trochę rzeczy i zrobił mi wolną jedną półkę. Położyłam na niej moje rzeczy. Nie było ich wiele. Potem zeszliśmy na dół. Liam z Harr'ym powiedzieli ,że muszą wyjść. My wzięliśmy 4 Jacki Daniels'y i zajęliśmy się ich opróżnianiem.
*Oczami Harr'ego*

Weszliśmy i zastaliśmy dziwny widok, co najmniej. Sum siedziała Zayn'owi na barana i latali po całym domu śpiewając Up All Night, Louis przytulał palmę, a Niall tańczył taniec irlandzki na stole.
- Czeeeść - Wydarła się Sum spadając z Zayn'a. Podszedłem do niej i zaniosłem ją do pokoju.
- Harry... .
- Hm... ?
- Zdejmij mi koszulkę. - Zrobiłem to o co prosiła. Ona zdjęła buty i spodnie. Miała na sobie czarną koronkową bieliznę. Zasnęła w pięć minut. Ja dołączyłem do niej chwilę potem.
_________________________

Przepraszam, przepraszam ,że tak długo nie pisałam i ,że takie krótkie ale mam ograniczenia, kaca i sprawdziany.

+ To poproszę tak 5 komentarzy lub więcej i dopiero wtedy postaram się dodać rozdział.
++ Dedykacja dla Dreamer z how-to-love-zayn-malik.blogspot.com
+++Klikajcie w reakcję !!! Błagam !

7 komentarzy: